.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترامپ عکس بازداشتش را منتشر کرد
ترامپ نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا لقب گرفت که عکس مخصوص زندانیان از او گرفته شد.
ترامپ عکس بازداشتش را منتشر کرد

شمال نیوز : دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور برای تعیین قرار در پرونده توطئه در انتخابات ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا خود را به زندان فولتون کانتی تسلیم کرد و پس از دقایقی و با ارائه وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری بصورت موقت آزاد شد.

 

به گزارش سی ان ان، در این زندان از ترامپ عکسی گرفته شد که مخصوص زندانیان است. با این عکس، دونالد ترامپ به نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل شد که عکس مخصوص زندانیان از او گرفته می‌شود. به ترامپ شماره مخصوص زندانیان نیز داده شد.

 

به این ترتیب، چهل و پنجمین رئیس جمهور تاریخ آمریکا حالا با شماره ۰۱۱۳۵۸۰۲۹ پی نیز شناخته می‌شود. ترامپ پس از حضور در این زندان، شهر آتلانتا را به مقصد نیوجرسی و حضور در باشگاه گلف ترک کرد.

 

ترامپ با انتشار عکس بازداشتش در زندان فولتون، فعالیت خود را شبکهه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق آغاز کرد. او در پایین تصویر نوشته: «دخالت در انتخابات، هرگز تسلیم نشو!»

 

رئیس جمهور سابق آمریکا پس آزادی با قید وثیقه در جمع خبرنگاران اتهامات علیه خود را بی اساس و خود را بی گناه دانست و گفت: امروز برای آمریکا روزی بسیار غم‌انگیزی است که هرگز نباید تکرار شود. ما هیچ کار اشتباهی نکرده بودیم.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا ده روز دیگر باید برای تفهیم اتهام، به زندان جورجیا بازگردد و خودش را تسلیم مسئولان قضایی کند تا مراحل رسیدگی به پرونده‌اش پیگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.